Manažerské dovednosti
Cíl:
Zdokonalit a rozvinout schopnosti a dovednosti potřebné k vedení lidí k vyšší výkonnosti a využití potenciálu jednotlivých pracovníků. Naučit se a trénovat použití různých motivačních nástrojů. Naučit se, jak vést lidi ke spolehlivým a samostatným výkonům pomocí různých stylů a přístupů. Zdokonalit se ve vedení efektivní porady.
Obsah:
- řízení a vedení lidí (zadávání úkolů, plánování, stanovení cílů, delegování, hodnocení, …)
- budování a vedení týmu (jak sestavit efektivní tým, jak ho vést ke stanoveným cílům)
- vedení porad a meetingů (jak vést poradu efektivně)
- typologie pro manažery (jak porozumět chování a jednání lidí)
- time management (organizace práce a času)
- asertivita (zvládání základních asertivních technik a jejich využití v praxi)
- prezentační dovednosti (jak prezentovat sám sebe a výsledky práce)
- efektivní komunikace (odstranění komunikačních bariér, neverbální komunikace, …)
- neverbální komunikace a řeč těla (jak porozumět neverbálním signálům)
- zvládání stresu (příčiny, předcházení a práce se stresem)
- řešení konfliktů (příčiny a typy konfliktů, metody a způsoby řešení)
- personální procesy (nábor, výběr, adaptace, …)